- beurs forum - KPN |
forum home / Euronext Amsterdam / KPN / |
Re Nojs Bent u klant in thuisland Nederland of in Belgie? username:mw tijdstip:2008.01.22 - 15h42m15 |
Bezorgd NOODKREET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (21-01-2008) Geacht Klachten bureau van KPN en PLanet internet In december 2007 heb ik een downgrade aangevraagd via de helpdesk. downgrade van ipb advanced naar ipb comfort. Vanaf dat moment kan ik geen e-mail meer ontvangen. Na zeer veel telefonisch contact met zowel Planet als KPN zijn er diverse stappen ondernomen om mijn status bij uw bedrijf, van frozen, weer normaal te krijgen. Er zou een reanimatie gaan plaatsvinden maar die kon niet worden doorgevoerd. Reden hiervan waren onduidelijk. Via alle afdelingen van de helpdesken is er van alles geprobeerd maar te vergeefs. Tevens zijn mij toezeggingen gedaan dat het binnen 2 werkdagen zou zijn opgelost. Ik heb ook een brief van KPN ontvangen met een bevestiging dat de downgrade zou worden doorgevoerd. Ik kon de status er van zien via kpn.com. Tot mijn grote verbazing krijg ik op 16 januari een brief van Planet dat ik zal worden afgesloten. Dit was niet mijn vraag. Mijn vraag was een downgrade! Op de site van KPN de status van opdracht bekeken. En wat schetst mijn verbazing. Per 22 januari zal ik worden afgesloten. Wat nu. Na weer bellen met helpdesken kon niemand iets voor me doen. Ze hebben klachten en tickets aangemaakt met de opmerking naar mij toe dat ik binnen 24 uur terug gebeld zou worden. Helaas tot op heden is dat nog niet gebeurd. Alle beloften ten spijt maar er gebeurd niets!!! 22 januari is erg snel in zicht. (morgen) Ik heb na 16 januari alleen maar te horen gekregen dat het in behandeling is en dat in binnen 24 uur zal worden gebeld naar mij. Ook lijkt het onomkeerbaar. Maar tot op de dag van vandaag nog geen reactie van de KPN/Panet internet. Hoe komen we tot een oplossing? 19 januari weer gebeld. Ik zou worden teruggebeld helaas weer niet. Wel een brief gehad het in behandeling is…….maar geen oplossing of harde afspraken / uitspraken 21 januari weer gebeld maar geen respons of er werkelijk iets gebeurd. Afwachten dat is wat ik te horen krijg. Bel me dan even op om betere uitleg te geven en in overleg te gaan om tot een oplossing te komen. Het roept eigenlijk meer vragen op Wie heeft het dan in behandeling? Waarom kan ik daar geen contact mee krijgen? Ik ben economisch afhankelijk van internet ( ik werk van huis uit) Het heeft me nu al de nodige financiële schade gegeven naast de vele belkosten. Ik eis dan ook dat er vóór 22 januari een oplossing komt. Een fout van Planet / KPN en niet mijn fout! Maar ik draai wel op voor de lasten en problemen die dreigen te ontstaan. Door alle helpdesk medewerkers wordt dit grif toegegeven ! Schandelijk hoe omgegaan wordt met vaste klanten (vanaf 1996)!! Met vriendelijke groet, username:Nojs tijdstip:2008.01.22 - 15h22m07 |
KPN doet bod op Getronics http://www.tweakers.net KPN wil voor 766 miljoen euro het Nederlandse it-bedrijf Getronics overnemen. Het telecomconcern heeft aangekondigd de overname contant te willen betalen uit eigen financiële middelen. KPN Getronics logoKPN biedt 6,25 euro per aandeel op Getronics. Het overnamebod ligt bijna een kwart hoger dan de beurswaarde van de automatiseerder, eind vorige week. Volgens het telecombedrijf steunen de Raad van Commissarissen en de Raad van Bestuur van Getronics het voorgenomen bod unaniem. De verwachting is dat de twee bedrijven op korte termijn overeenstemming bereiken over de overname. De topman van Getronics, Klaas Wagenaar, zal daarna moeten vertrekken; KPN is voornemens een eigen directie te benoemen. Wagenaar ligt al enige tijd onder vuur wegens tegenvallende resultaten van de it-dienstverlener. Dat Getronics waarschijnlijk overgenomen wordt, komt niet als een verrassing. De automatiseerder maakte begin juli al bekend overnamegesprekken te voeren met een niet nader genoemd Amerikaans bedrijf, maar die liepen op niets uit. De interesse van KPN komt ook niet uit de lucht vallen. Dit jaar staken al enkele keren geruchten de kop op dat het telecombedrijf zijn oog had laten vallen op Getronics. 'Meer en meer ondernemingen bundelen hun telecommunicatie- en it-behoeften waarbij alle diensten van dezelfde totaalaanbieder verkregen worden', aldus Ad Scheepbouwer, ceo van KPN. De topman liet ANP weten dat hij verwachtte dat de overname enkele honderden banen zou kosten. username:pp tijdstip:2007.07.31 - 10h34m30 |
KPN - Belgacom Hoe staat het nog met het KPN - Belgacom verhaal? Wordt het eens geen tijd om dit terug op te vissen? username:moonwulf tijdstip:2006.02.25 - 5h22m49 |